Τρίτη 21 Ιουλίου 2009

Θέλω κάτι να μου συμβεί

Το πίσω μπαλκόνι του διαμερίσματος βλέπει στον ακάλυπτο χώρο που μοιράζονται τέσσερις πολυκατοικίες. Στους κάτω ορόφους συνήθως μένουν μετανάστες. Τα βραδάκια, μετά από ένα κουραστικό μεροκάματο, κάποιοι από αυτούς έχουν το μεράκι να περιποιούνται τις γλάστρες τους ή να παίζουν με τις γάτες τους ή να κάθονται με τη συντροφιά τους στα μπαλκόνια. Στους πάνω ορόφους τα πράγματα είναι πιο ήσυχα. Τα ρολά είναι συνήθως κατεβασμένα, αλλά όταν σκοτεινιάζει λίγο προδίδονται πίσω απ' τις γρίλιες οι αναμμένες οθόνες...

"Θέλω κάτι να μου συμβεί", μου είπε μια μέρα μια παλιά και καλή συνάδελφος όταν την ρώτησα γιατί είναι στεναχωρημένη. Έχει περάσει πολύς καιρός από τότε, αλλά απόψε το βράδυ το θυμήθηκα, βλέποντας στην τηλεόραση άλλο ένα επεισόδιο της σειράς "Lost", βυθισμενος στον καναπέ..

2 σχόλια:

ταξιδιώτης είπε...

Πολύ ωραίο το κείμενό σου...Λέξεις με τέχνη επιλεγμένες και τοποθετημένες φτιάχνουν μια εικόνα ζωντανή και φωτίζουν το συναίσθημα.
Πάντως το "θέλω κάτι να συμβεί" είναι μια φράση που κι εγώ χρησιμοποίησα πρόσφατα. Νομίζω ότι η φράση αυτή εκφράζει την ανάγκη μιας αλλαγής ή μιας συγκίνησης και μπορεί να αποτελέσει την αφετηρία αυτής της αλλαγής ή της συγκίνησης. Φτάνει να μην χαραμίζουμε την κάθε στιγμή και να μην αφηνόμαστε στην παθητικότητα και την αποχαύνωση.Ας κάνουμε λοιπόν ένα βήμα από το "θέλω κάτι να μου συμβεί" στο "προσπαθώ κάτι να μου συμβεί".
Υ.Γ. Πάντως οι μετανάστες των κάτω ορόφων δείχνουν να έχουν πιάσει περισσότερο το νόημα...

Παιχνιδιάρης είπε...

Ας κάνουμε λοιπόν ένα βήμα από το "θέλω κάτι να μου συμβεί" στο "προσπαθώ κάτι να μου συμβεί".

...Και η καλοκαιρινή άδεια προσφέρεται για σκέψεις και για δράσεις...

Και εύχομαι να την χαρείς και να την αξιοποιήσεις δημιουργικά την άδειά σου κόντρα στα τελευταία "χτυπήματα της μοίρας"...